prihlásenie
0.00 €

Reklamácie
1.    Reklamáciu si kupujúci môže uplatniť telefonicky pri preberaní alebo po začatí konzumácie ale z objednaného tovaru nesmie chýbať viac ako jedna štvrtina.
2.    Reklamovaný tovar je potrebné uchovať do príchodu nášho pracovníka.
3.    Po uznaní reklamácie dodáme nový tovar alebo vrátime peniaze.
4.    Mrazené výrobky majú dátum trvanlivosti uvedený na obale a ten je platný pri dodržaní skladovacích podmienok, rovnako uvedených na obale. Ich dodržanie je zistiteľné na náklady kupujúceho.
 
Vrátenie peňazí
V prípade storna objednávky, môže kupujúci požiadať o vrátenie peňazí. Peniaze sa vracajú iba na účet kupujúceho a to do 14 pracovných dní od doručenia žiadosti o vrátenie peňazí zaslaného poštou doporučene. Žiadosť musí obsahovať meno, adresu kupujúceho, číslo objednávky, sumu na vrátenie ako aj číslo účtu, na ktoré mu majú byť peniaze zaslané.

 

Kompletné podmienky nájdete v sekcii "Obchodné podmienky".

Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.